DuyguLinaa Haftam bugün gittim alttan gördü ama benim iki gündür az az kanamalarım var doktorum progestan verdi başladım kullanmaya ama cok korkuyorum dış gebelik yada farklı bi sorun olabilir mi bana yardımcı olur musunuz lütfen böyle bişey yaşayan oldumu çarşamba tekrar cağırdı kontrole
civcivin_annesi DuyguLinaa kese gördüse dış gebelik olamaz ki. Kanama alanı var belki o yüzdendir. Verdiyi ilacı kullanın ve çok hareket etmeyin bolca uzanın dinlenin.
Medine05yasar DuyguLinaa benimde 7 haftalıkken kese dışında kanamam vardı progestan kullandım kanamam durdu şimdi 21 haftalık olduk bugun tekrar kanamam oldu doktorum tekrar progestan başla dedi
DuyguLinaa civcivin_annesi evet küçük bi kese gördü bugün ama kasık ağrım hafif kanama beni biraz korkuttu acaba mı dedim dış gebelikmi
Medine05yasar DuyguLinaa az ağrılarım vardı belim çok ağrıyordu bugun ki kanamamda sadece sol tarafım ağrıyor uzanamıyorum bile
DuyguLinaa fizikcianne bende öyle biliyodum ama farklı uygumalarda olabilceğide yazıyor herkez bişey yazınca korktum açıkçası
DuyguLinaa Medine05yasar ağrımda var evet kasıklarımda belimde doktor dinlen kalkma yat dedi sizin kaç haftadasınız kanamanız varmı