funnymummy Mrve12 ben anlamını beğenmiştim ama söyleniş olarak bilemedim aslında seçeneklerim arasındaydı 🙈
senoski Mrve12 bence güzel bi izim ama eliS mi eliZ mi diye ilerde çok açıklama yapmak zorunda kalabilirsiniz.
MadameHappy34 Mrve12 Arkadaşımın kızı var eliz ama ismi :) çok beğeniyorum ben yurt dışındayız belki Elis diye yazılıyordur o yüzden Eliz diyordur.