Muzikci Valla ben de yaptırıyorum hatta daha geçen gün yaptırdım göbeğim de dahil 20. Haftaya giricem çok rahatsız oluyorum tüylerden 😒
B-P-R Glsu Aynen Öyle Bana Kalırsa da Kendini Riske Atma Tamam Jilet İyi değil ama Mecbur Bu Aylarda Düşük Riski Yüksek Oluyo Bebeğin Tutunma Ayları Zaten Bu aylarda Çok Dikat etmemiz Gerekiyor