2214 bence Beylikdüzü devlet orda gebe okulunda eğitim gördüm orda doğum yapan tanıdıklarım da var kesinlikle orayı öneriyorlar çam sakura da yengem soğuk yaptı refakatçısı bendim hiç ilgili personelleri yok çağırıyoruz diye sinirleniyorlardı ben oradan tamamen soğudum kesinlikle tavsiye etmem bende beylikdüzünde oturuyorum Beylikdüzü devlette doğum yapmayı düşünüyorum