Kızlar akşam sancımın tutmasıyla bugün sabaha karşı bebeğimi kucağıma almış bulunmaktayım
Herşey o kadar iyiydi ki ilk doğumum ne kadar korkunç geçsede bu bi o kadar güzel ve film gibiydi
Toplamda 8 saat sancı çektim tabi bunun 7 saatini evde geçirdim asla hemen hastaneye gitmek istememiştim ilk tecrübelerimden sonra
Bunda da çok beklemişim kız az kalsın ambulansta doğuracaktım 😆 bi anda pat diye suyum geldi ılınmaya başladım beni sedyeyle doğumhaneye yetiştirmeye çalışıyorlar bi baktım o da ne daha doğumhaneye gitmeden bebeğin başı ayaklarımın arasında ne ara çatala çıktım ne ara doğurdum anlamadım hiç
Ben 40+3 te doğum yaptım her gün hurma yiyip iş temizlik yaptım `ev silip süpürdüm ☺️
Sorularınız varsa alabilirim herkese böyle film gibi güzel doğum yapmalar diliyorum 🌸