Tüp bebek yaptırıp kalp atisi duran var mi çok kötüyüm pgt yapılmıştı birde ,bugün öğrendim artık napcagimi sasirdim başına gelen varsa Allah rızası için neler yaptınız bu 3. artık dayanamıyorum .en başından beride oksapar kullaniyorum kan pihtilasmam var önceki dusuklerden biliyoruz.onun disinda ne yapcam ,daha cuma gün çok iyiydi hersey yolindaydi🥺