Bendisss 12nisan çarşamba doğuruyorummm bebişim hala kanala girmemiş kafası 41hafta gözüküyor 39+2yiz doktor giremiyor çocuk riske atmıyalım artık suni veya sezeryan dedi sezeryan tercih ettim çok gerginim nasıl bir süreç bekliyor beni 🥹
Masal09 Bendisss ne güzel bir tarihte geliyor ☺️ benim doğum günüm:)) sağlıcakla gelsin minik yavru 🤲 hiç tedirgin olma çok hassas kişilerin burda hikayelerini okudum çok rahat geçirmişler. Darısı bizlere inşallah 🤲☺️
1prensesimm Bendisss dikiş acısı çekersin sadece o da geçer gider bebeğini düşün annesi doğunca da öp yerime 🥰🥰🥰🥰😍