Bende idrarda enfeksiyon çıktı çok düşük tekrar tahlil istedi psikolojik mi pelvik ağrısı mı bilmiyorum ama özel bolgemle bacağımın birleşim yerinde yürürken ve dokundugumda agri hissediyorum. Tam birleşim yeri asla özel bölgem değil tam olarak bacak da değil kasiklarjm hiç değil yeri tarif edebildim mi bilmiyorum. İdrarda yanma, kaşınma vs gibi tipik enfeksiyon belirtileri hic yok. 19+4 teyiz düşük değildir korkma diyorlar ama bebege bir şey olmuş olabilir mi sizce karnımda yarın gideceğim doktora ama sabahı edemiyorum şu an. Benzer bi agri yaşayan oldu mu bu haftalarda .