Nerice Haftaya girdik bebeğim yüzüstü olduğu için ultrason da cinsiyet göstermedi kız gibi dedi gösteren belli olan var mı cinsiyet 😍
pembemor25 Nerice 12. Haftada kız demişti doktorum tekrar 16da sorun dedi . Bi gittik çocuk sırtını dönmüş bize dönmedi yüz üstüydü bizimki de🤣 tekrar sorduk cinsiyeti kesin kız dedi ama 😊😊
Mine9166 Nerice bizin 11. Hafta %90 erkek dedi. 13. Hafta çıkıntı yok gibi dedi 15 te net olarak erkek dedi.
Freefam Biz de 15. Haftaya girdik hep kiz gibi dediler acip gosterdi ultrasonda saklamadi. Carsamba gunu randevumuz var artik tamam %100 deseler de alisveris yapsam istiyorum ben de 😞
Nerice pembemor25 bana nasıl hissediyorsun dedi dedim kız gibi sonra bayağı baktı kız gibi dedi hayırlısı artık 🧿😍
Thenorth88 Bende hala cinsiyeti öğrenemedim ama sol kasıklarımda oturup kalkarken sancı oluyor, sizdede oluyor mu?
Sibel01ezgi Bende suan 15 im.tam..bi kizim var 2 yasinda..bunuda erkek hissediyorum ama ilkindede erkek hisettim erkek demisti 13 haftaljkken kizim oldu bunda da erkek gibi dedi ama henuznet bise demedi 24 nisanda inss goruncez doktora
acilicigkofte Badenbamqmq hayırlısı bakalım cuma tekrar gidicem 3 günde bir gidiyorum neredeyse inatçı çıktı bizim minnak 🤣 doktor karnımı oynatıyor hareket ediyor rahatsız oluyor falan ama aslaaa cinsiyetini göstermiyor 🙈
Nerice acilicigkofte bakalım bende salı tekrar gidicem kontrol için İnşAllah gösterir bu sefer biriciğim 🥰😅