Daisy0000 benimde 23. Haftada 670 küsür gramdı zaten şuan böyle bişeyle karşılaştım doktor bi sorun yok dedi bende anormal olduğunu düşünüyorum açıkçası ama 2 ayrı hastaneye gidiyorum biri araştırma diğeri özel bu düşüşün sebebi ne olabilir diye sordum sorun yok dendi