svda33 Merhaba hanımlar. Perşembe günü allahın izniyle ikizlerimi doğurucam. Burda bazen postlarda denk gelmiştim. Bestlak damla kullanıp faydasını gören ve günde kaç kere kullanıyorsnz. Ve doğumdan 2 2 gün önce mi başlamak gerekiyor
elvinimmm svda33 bende aldim akrabalarım cok faydasini gördü hemen sütleri gelmis inşallah bizimde gelir gunde 3 defa 1 bardak suya 20 damla damlatilmasi gerekiyomus dogumundan 2-3 gun once basla.bende oyle yapicam
sumosbaby svda33 bebeğim küvözde olduğu için aldım çok memnunum günde 3 kere kullanıyorum kiwinin süt sağma makinası ile de sağım yapıyorum ikisini de tavsiye ediyorum çok işe yaradılar
alya00 svda33 bende bu hafta doğurcam inşallah alıcam damlayı. Ama doğum yaptığın gün başla diyorlar bana da öyle yapcam
svda33 elvinimmm çok teşekkür ederim 😇 başlamak istyorm da kafamda karışık hadi doğumdan önce gelir de o ilk süt kolestum boşa gider mi diye soru işaretleri var kafamda 🙄😂
elvinimmm svda33 onu bilmiyorum ama.kullanan tum tanıdıklarım bana dedi o damladan al 2-3 gun onceden mutlaka basla diye