Canan_ Minaesra tabiki canim🙏🏻❤️ haftaya persembe kontrolden sonra yazarim. Ilgin icn tesekkur ederm❤️
Minaesra Canan_ merhaba, ultrasona girdim haftası 11 günden 7e indi çok şükür. Şuan bebeğim 27+3 görünüyor fakat kafa çevresi 2 cm geride dedi bu yüzden haftam geriden geliyor dedi 🥲 inşallah düzelir 🤲 Kilosu boyu vs. Hepsi çok şükür yerinde
Bebilito Canan_ benim bebiş de 1 hafta geriden geliyor 36 haftalık olduk normal dedi doktor. 2200 doğup da maşallah çok güzel kilo alan var üzülme bebiş de üzülmesin
esraamom Canan_ ben hic iyi seyler yasamadım canım 26 haftada dogum yaptım ben. Gelişim geriliği ilerledi gebelik zehirlenmesi başladı bende