Dudu20- Arkadaşlar 22 haftalık muayene için gittiğimde suyun bi tık fazla dedi doktorum bu durumu yaşayan var mı aklıma takıldı
ebrar123_ Dudu20- bende 30. Haftada gittiğimde bebeğin suyu fazla dedi. Şeker testi yapti bişey çıkmadı. Erken doğum riskim var iki hafta sonrasına randevu verdi . 😔
Masell Dudu20- benim de fazlaydı. Şeker yüklemesi yaptım normal çıktı ama tatlı yeme meyve az ye dedi.Arada biraz tatlı yiyorum canım çekiyor ama en son geçen hafta muayene oldum çok fazla değil sınırda dedi
Mutlumumutlu Dudu20- Bana da doktorum öyle dedi, herhangi bir sorun teşkil eder mi diye sordum. Hiçbir sorun olmaz dedi, çok şükür bir sıkıntı yaşamadım da şu an 35.haftaya doğru ilerliyoruz.
Dudu20- inciata henüz yapılmadı ilk hamileliğimde çıkmamıştı doktorum yapılmasını önerdi sağlık ocağının çağırmasını bekliyorum
Dudu20- ebrar123_ bana da erken doğum riskin olabilir dedi ilk hamileliğim de şekerim çıkmadı 34 hafta da erken doğum riskim oldu 2 gün yatış yaptılar durdular 38 de sezeryan olmuştum inşallah zamanında gelir bebişlerimz
cihaninannesi Dudu20- şeker yüklemesi için sağlık ocağı çağırıyor mu ilk defa duydum ? Çünkü bizim dağlık ocağı kontroller için bile çağırmadi 🤦🤦 İki kere şeker yüklemesi yapılmak zorunda kaldım ikisini de devlet hastanesinde yaptırdım
Sahnedekimadam Dudu20- Benimde 24.haftadan sonra artmıştı suyu , detaylıda normalse muhtemelen şekerdendir
Sahnedekimadam Dudu20- İlk hafta diyet ve ölçüm yaptım , ölçümlerde 2 si yüksek gerisi normal çıktı.. Düşük dozda insülin verdiler hala diyet yapıyorum🙏🏼
Betul67 Benim de suyum fazlaymış ama erken doğum vs ile ilgili bi açıklama yapmadılar. Bi devlet bi özel takipliyim. Şekerden şüphelendiler. Onda da bi sıkıntı çıkmadı. Merak ettim bende 😔
Dudu20- Betul67 kaç haftalıksınız bende özele gidiyorum bi tık fazla dedi şeker tuzdan uzak dur erken doğum riski olabilir dedi bayramdan sonra kontrolüm merak ettim
Dudu20- cihaninannesi bizim sağlık ocağı takip ediyor gebeliğimin başından beri kandır idrar tahlilleri istediler yaptırdım ilk hamileliğimde de sürekli çağırdı tahliller için şeker yüklemesi içinde çağırmıştı
Betul67 Dudu20- 27. Haftadayız. Haftaya gideceğim bende 🌸 24ken demişti doktor suyumun fazla olduğunu
Dudu20- Sahnedekimadam çok geçmiş olsun inşallah zamanında sağ sağlam alırız evlatlarımızı kucağımıza 🙏