Sevval0308 fizikcianne canım o senin kendi atar damarın. Hıçkırık 27 den önce hissedilmez kalp atışı da stetoskop vb ile 25 den itibaren duyulur
meleklerin_annesii fizikcianne kalp atışlarını hissetmek içinde erken bence , 37+6 yım daha bebeğimin kalp atışını hissedemedim 😂
Kumru_6694 Ya bende bugün bunu hissettim nefes almayı kesiyorum göbeğim atıyor hareketle de görüyorum yani acaba dedim hissedilebilir mi sizin başlığı gördüm geldim 😁
mamadziecka fizikcianne imkansız canım. 7 haftalık ultasonda bile kalp atişi duyulmuyor bazen😁 Hem 20 haftalık olmadan göbeğe yetişmiyor bebek daha minnacik🥰
Sureyya1 fizikcianne arkadaslar yazmis zaten bu haftalarda imkansiz zaten yeni olustu kalbi fasuoye kadar ultrasonda bile zor duyuluyor
Pmk3 fizikcianne göbek deliği atması o bebek hissetmek mümkün değil onu bebişim büyüdükçe anladım … 13 haftadan sonra el yordamıyla yerini tespit edebiliyorsun sadece sertlik oluyor basende kendi toplanıyor saten ama net içinde hissetmek için eminim 20 hafta dedikleri gibi
bastet fizikcianne bağırsak hareketleri olabilir kalp atışını hissetmen için çok çok erken, bana da oluyor arada 12+1 olduk ama bağırsak hareketleri diye biliyorum🙏
funnymummy fizikcianne 20 li haftalardan sonra göbek deliği seviyesine çıktı bebek daha öncesinde kasıklarımdaydı canım o hissettiğin damar atması oluyor
adatuna Ben de 40 haftalık felan sandım diyorum yine de nasıl olacak ahaha😂 mümkün değil doppler ile ancak duyulan sesi nasıl karından duyucan