Nese92 Merhaba kanz x go yada v go bebek arabasını almayı düşünüyorum ama kullanan var mı memnun musunuz
Sahnedekimadam Kullananlar memnun değil canım ilk beğendiğim modeldi , çok fazla negatif dönüş aldım🤦🏼♀️