esiaks Evin12 ben 37+2 yim ama perşembe kontrole gideceğim. Sizin bebişin kilosu güzel maşallah 🧿 eğer 40 haftayı bulursa 4 olabilir
Evin12 zehraaaabb sağlıkla al kucağına canım bende bugün gittim o yüzden burda yazdım 3 kilo 100 gram dedi korktum doğuma kadar 4 olursa nasıl doğururum diye kara kara düşünüyorum
Evin12 Aaaysee bence gayet yeterli çok büyük olmasın ki rahat doğurabilelim ❤️sağlıkla gelir insaAllah
yagizegemom Evin12 40+1 de suni sancı verildi açılmam ilerlemeyince sezeryan oldum canım amin inşallah teyzesi💙