MarsMia Benimde yarın tam 5 haftalık olacak Allah’ın izniyle 🤲🏻 Yarın ilk kontrolümüz olacak, beta takibi yaptık geçtiğimiz hafta. Akıntım var ve tuvalete gidip kontrol ediyorum kan vs var mı diye, daha önce bir kez kimyasal geçirdim 2. Kan sonucunda kan düşmüştü o zaman Rabbim bidaha yaşatmasın. Şimdi de Bebeği görül kalp atışını duyana kadar telaşa devam edecek sanırım, beta artışında doktorum harika gidiyor dedi ama işte hissetmiyoruz ya o yüzden bu endişemiz bence. Allahım sağlıkla devam edip sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bebeklerimize 🤲🏻❤️