Nurdan1604 Aysehsdmr bunu duyduğuma sevindim herkes aynı şeyi söylüyor kuthan beyin sezeryanı için inşallah benimki de iyi geçer 💓 sizin de Allah işlerinizi denk getirsin 🤲🏻💓
Aysehsdmr Nurdan1604 amin inşallah teşekkür ederim. İnşallah sizinde öyle geçer. Merak etmeyin. Allah denk getirsin. Allah hepimizi düz kurtarsın.🤗🥰
Buseceylan Aysehsdmr devlette varmı öyle güvendiğin canım ben parkhayatta ebru hanıma gidiyorum çok memnunum ama doğum ücrrtleri çok pahalı
Aysehsdmr Buseceylan Samet beye gidiyorum. Gayet memnunum. Kendisi bakıyor asistan yok. Sezeryan olacağım için gününü de kendi verecek kendi girecek yani. Tavsiye ederim. Ebru hanıma da iyi diyorlar ama işte özel fiyatlar müsade etmiyor. 🤗
Elisaninannesiii Bende Anadolu da Meryem hanıma gidiyorum kziimda da onda takip ettik doğum yaptim şimdi yine gebeyi ona gidiyorum bende çok memnunum 🙈