Ben şimdi geldim Sağlık ocağına parmağımdan kan aldılar açlık 85 çıktı şekerim şimdi o içeceği içtim 1 saat geçmesini bekliyorum bakalım😇 Ama şekeri sevmeyenler için tadı gerçekten kötü ne yalan söyliyim limon aromalı yazıyor ama full şeker içi zor içtim🥲