Selam hanımlar şuan ben 20+4 günlük hamileyim ultrasonda 1 hafta önden gidiyorum Perşembe günü detaylı ultrason için randevum var ama endişeleniyorum bebeğim daha tam harekette etmiyor az az çok nadir tekme oluyor ama segirmeler her zaman var 18 haftalıkken devlete muayeneye gittim bir sorun olsa derdi baktı herşey yolunda dedi yolladı beni ne olur motive edin sakinleştirin hareketleri bu denli bu haftada olması normal mi 3 . Gebeliğim ama unutmuşum ben uzun zaman sonra sürpriz olunca meleğim bilemiyorum diğerlerinide hatirlamiyorum üzerinden uzun zaman geçti🙈🙈😘😘