Zeynepikranur üzülme bunun için benim oğlum doğdu doğalı iştahsız , beslenme terapilerine götürdüm ama yok iştah açıcı iğne şurup yok en sonunda bu durumu kabullendim
Ama sen yinede bir tahlil yaptır vucudundaki bi eksiklikde yapabiliyor olabilir
Ben yemediği halde tahlil yaptırıyorum maşallah doktor bana yemediğine inandıramazsın diyor çünkü vitamin depoları doluymuş
Ben şırıngayla pekmez veriyorum ve bağışıklık güçlendiriyle destekliyorum sürekli