Bende ilk çocuğumda sağda hafif ağrı gibi kramp gibi şeyler olurdu erkek oldu şimdiki hissiyatım biraz solda ama daha cinsiyetini bilmiyorum bende sordum herkese kız erkekle alakası yok demişler hep o uydurma yani takılma bence ve erkek hissediyorum zaten eminim sanki tabi Allah bilir benimki sadece his :)