1zehratun adet günümde 2315ti beta değerim ondan sonra baktırmadım bir daha 5+3te doktora gittim kese göründü 6+5te kanamam oldu o yüzden doktora gitmiştim kalp atışını da duyduk bi sıkıntı yoktu normalde doktorum kalp atışı için 7.haftada çağırmıştı