Merhabalar 36+4 te sancım olduğu içinçatı muayenesi yapıldı ve doktorum 3 cm açılmam olduğunu söyledi, evde istirahat etmemi sancılarımı kontrol edip düzenli hale gelince veya su gelmesi durumunda hasteneye gelmemi söyledi sancılarım şuanlık var oma düzenli değil aynı durumu yaşayanlar ne zaman doğum yaptınız acaba