gamzeliyarim28 gelisim geriligi oldugunda bebek normal dogumdaki stresi kaldiracak kadar guclu olmadigi icin de sezeryan istiyor doktorlar, yani benimki oyle dedi perinatolog takipliyim, hem kg olarak haftasina gore geride hem karin cevresi haftasina gore yaklasik 3 hafta geride oldugu icin denemek istersen normal dogum deneyelim ama risk var bence riske atma kendini bebek cok gucsuz normal dogumu kaldiramayabilir dedi, riske atmaya hic gerek yok sezeryan olacagim ben de o yuzden