Selisscee ayselll06 benimde 34+5te 2700 ölctu sanırsam haftasına göre büyük ölçümler şekerim fln mı çıktı diyorum acaba size bisey dedi mi doktorunuz
ayselll06 Selisscee demiyor. Çok iri bir bebek olcak anlamına gelmiyor dedi. Karamsar biri biraz doktorumuz 😃. Ben şeker yuklemesi yaptirmistim. Bişey çıkmadı
Selisscee ayselll06 bende yaptırdım aslında ama Bi anda hızlı kilo almaya başladı anlamadım o yüzden sordum teşekkürler 🙂
muser24 meva_asil_moms doktorunuz kilosu az falan dedi mi acaba? Ben bir kaç gün önce, 33+5 te gittim, bebiş 2 kiloydu ve doktor kilosunun biraz az olduğunu, bir hafta geri olduğunu söyledi
meva_asil_moms muser24 pardon yanlış yazmışım 2300 gr dedi 33+6 da dün gittim haftasiyla uyumlu şimdi 34+0 olduk
sevvalbasaarrr muser24 o hafta da bana da geriden geldiğini söylemişti duraklama dönemi oluyormuş sanırım aniden kilo alıp açığı kapatıyorlar