tucemsi Benim o 🫣 21 inde yumurtlan çatlamak üzere demişti doktor, 30 unda kan verdim 1.20 idi silik çizgiyle, 1 Nisan da pozitife döndü çok şükür bugün kesemizi de gördük sağlıkla kalbini duyup sağlıkla kavuşmak da nasip olsun istiyen herkese tez zamanda nasip etsin Rabbim 🤲🏻❤️