4228 Merhabalar hamilelik döneminde karnında kaşıntı olan var mı? Ben deli gibi kaşınıyorum, var mı bir çözümü olan yada başına gelen🥲
1prensesimm 4228 çatlamanin habercisi olabilir sakin kaşıma yoksa çatlaklar artabilir kaç haftaliksin bilmiyorum ama genelde çatlak için oluyor 🥰
Hizligonzales 4228 brnimde kaşınıyor oglumdada kasinirdi bundada catlama habercisi muhtemelen oglumda o kadar krem yag kullandim yine catladim bunda hicbisey kullanmiom saldim gitsin🤣 kaşına kaşına geziom🤣
2023_Aylin 4228 31+6 haftalık oldum hiç bir yerimde çatlama falan yok o haftalarda bendede kaşınmalar oluyodu azar azar kaşıyodum hiç birşeyde sürmüyorum
1prensesimm 4228 badem yağı ve limon suyu karışımını da kullanabilirsin çatlaklara iyi geliyormuş bende doğumdan sonra kullanmayı düşünüyorum 🥰
Saducelik Şu ara 26. Haftasa deli gibi kaşınıyorum özellikle iç bacak kollar ve karın…. Hele ki geceleri… karın dışında başka yerler de de kaşıntı varsa her ihtimale karşı doktorunuza anlatın. Hamilelikte Safra Asiti yüksekliği diye birşey var. Ben tahlil yaptırdım temiz çıktı ama ihmal edilmemesi gereken birşey. Gebelik Kolestazı die araştırabilrsnz
Cikoleyla Tatlı badem yağı ve zeytinyağı denedim hiçbiri fayda etmedi, lansinohun göğüs ucu için olan kremini denedim yüksek seviyede nemlendirir diye işe yaramadı. İşe yarayan tek şey doğal hindistancevizi yağı oldu. Bıçakla keser gibi kesti kaşıntıyı