Mela Yeri geliyor inanın anlamıyor ailem bile ve gerçekten kimse ile konuşmak istemiyorum buraya içimi dikuyorum çünkü çok doldjm bi çoğumuz riskli gebe ve bizi bizden başkası anlamaz. Bende isterdim herkes gbi sağlıklı bir gebeliğim olsun daha 23 haftaligim kanamam var bebeğim çooook asagida bugün vizitede dedim kj hareketlerj ta vajinamda hissediyirm daha once acilmam vardi normal mi doktor asistanina çokmu asagida bakin bakalım dedi ,aslında ben şey duymayi bekledim olur öyle ayakları asagidadir falan..... yatarken sorun yok 5 dk atağa kalksam kırmızı kan ufak pihtilar geliyor üstelik daha geçen hafta acilmamjz kapandı hemde 40mm rahim uzunluğu dediler uçtum dedim ki çok şükür eşimin doğum gününe sürprizler yaparım duzeldik hani 6 ay olcak geç dollenmeyiz zaten. .. normalde 25 Mayıs regll tarihim ama 2haziran gbi hesaplanıyor. .. hani 23 haftaym ama 22 çıkıyor falan fıstık. . Bunlara inanın takilmjyorum annesi de küçük minyon yavrum kibar olcak diyorum... dün hastaneye geldim o da gelmedim ama doktorum ve eşim dogumhaneye gt dedi . Asistanlar ayrı trip haftasnu ya. Neyse iyi geçmiyor burası zaten bir yandan deli gibi kaybeyme korkum var ve annemle kaynanam gelip sen daha inemlsin bırakma kendini diyor ya beynimden vuruluyorum anlatamam... hepsini oldrmk istiyorum alt üst oldum kimsenin telefonunu acmiyorum. Hımm kanaman mi var hadi ya. Düşük mu ... bu ne demek ya solenir mi. Hımmm pihtili mi üzülme . Ne demek üzülme ama o bana dokunuyor ve cok güzel gerceken çok güzel kızım 😕 3lu 4lu ayrıntılı temizfalan hepsiiiii ve bana hımmm belki sorunludjr diyorlar sağlıklı olsa tutunur diyorlar . Siz bana Moral versenize yaaaa. Siz hani Benim Annem bacim arkadasim canimdiniz. .. ölüyorum ben inanın koklayamadan kaybedicekmjs gbi oluyorum bu kadar ağladığım için özür diliyorum kizimdan surekli ama daha ben ona dokunmadan anne oldum ona olan sevgim inanılmaz. Bugün annemi ve kayinvalidemi birdaha yorum duymak istemiyorum gidin diye kivdum belki yanlış ama suan tek düşündüğüm yavrum beni anlıyomushnuz. . Ultrasonda kaçak bacak ustine atmış çok keyifli ama ya vajinamdaydi baya aşağıda... onu o kadar keyifli ve o kadar guzelken tasiyamiyorolmak beni yetersiz hissettoriyor kahroluyorum hep dua ediyorum okuyorum tesbih cekiyorum.. afedersiniz tuvalette bile besleme ile duruyorum korkudan Allah affetsin ama siginacak başka kimsm yokki. Eşim derseniz perisan beni böyle girunce ziyaret saatinden sonra evimize gitmiş ağlamış ağlamış annemlere gecmis yoruldu yıprandi oda kjzimjzj ve beni dusunuyor beni anlayan hiç kimse yok telefonumu arauanlari asla acmiyorum kimsenin en ufak lafını çekmem iyi bişey dese bile batiyor bana kimse beni anlamıyor kız kardeşim annem arkadaslaekm herkese bana yazmayin sormayın dedim arayani da engelliyorum dualarjnizra bana da yer verin en azından 30 olalım nolur çok yoruldum yavrum sağlıklı olsun benim olsun kizim
Msalbyrk Mela canini skan herkesten uzak durman en iysi bu durumda .. morelini yüksek tut sen allahn iznyle hcbse olmaz ..
Nslhnfdn Mela Size uzulmeyin diyemem tabiki uzuluceksiniz zor bir surec insani yipratan uzan bir surec. En guzelini yapmissiniz Allaha siginmissiniz. Rabbimin dedigi olur. Insallah alirsiziniz kizinizi kucaginiza. Yipratmayin ama kendinizi kiziniz icin daha fazla dik durun annesini boyle gormesin
Lucky Mela o kadar güzel, akıllı, neşeli, komik, hayat dolu bir kızın olacak ki şu çektiğin üzüntüleri hatırlamana bile müsade etmeyecek. Rabbim çektiriyorsa bunca sabrın sonunda en güzeli vardır canı gönülden inanıyorum🙏🏻 Sen de inan 🙏🏻 Dualarımdasınız🙏🏻
Mela Bu arada hayrına da bakmıyor doktor muayenehanesjne gidiyoruz acil durumlarda hastaneye geliyorum bu hastanenin profu. Haftalıkti kontrollerimjz muayenemiz 400 tl 2 haftada bir alıyor eder 800 . Yani ben sanki keyfi gelmişim doktorum yolladı asistan hanim.hanim.bunjn için mi geldi demez mi gerizekalı öf bunalım alttan bakacaklardi baktirmadjm yarın dOktorum bakar dedim hoş ondan bile korkuyorum kırmızı gelince ya neyse Rabbime sığındım
Zeliha66 Mela canımm üzülme desemde boş. Bende ilk yavrumu 35 haftalıkken dogurdum ve en agır kalp hastasıydı 38 gün icinde 4 kere ameliyat oldu en kötü sekildede gördüm ama kimse beni anlamadi agladim niye agliyosun isyan mi dediler sustum icime attim ooo nasil güçlüsün nasil dayaniklisin dediler yanimda kimsede yoktu ne anam ne babam ne esim cünkü bilmedigim bi memlekette bilmedigim bi hastalikla mücadele ettim esimin amcasinin evindr kaldim ben ne sezeryan olmussum ne dogum yapmisim bakmadan hergün 1 saatlik yolu yavrumu görmek icin dolmuslarla gittim aldır niye doguruyosun diyenlere inat dogurdum. Şimdi melek oldu ama iyikide dogurmuşum cünkü o 8 ay boyunca benim icimde hareket etti cünkü o başkasının degil benim yavrum. Öyle diyenlere de o benim yavrum de...🙇♀️
Agg0207 Üzülme dicem ama elde degildir eminimki bol bol dua et canım inşallah hakkında en hayırlısı olur bebegini saglıkla sorunsuz sıkıntısız zamanında kucagına alırsın senin içinde dua edicem 🙏🏼 İnşallah hepsini atlatırsınız en kısa zamanda
Mela Zeliha66 biliyorum canım seni instagramdanda konuşuyorduk yanlış hatırlamıyorsam. Allahım inşallah sana da ve bizim gbi herkese rabbim sağlık versin bebeklerimizi sağlıkla kucağımiza alalım rabbim güç versin
Tazeanneadayi Mela Allah sağlıkla kucağınıza alıp büyütmenizi nasip etsin kimseyi evladıyla sevdikleriyle sınamasın bende kürtaj olmak zorunda kaldım herkes ilk bebeğin bir daha olur üzülme dedi ama onlar öyle dedikçe ben delirdim çok şükür Allah'ım aratmadı hemen verdi ama oda evladimdi yeniden olur olsun dememi bekleyemez kimse seni çok iyi anlıyorum insanlarda teselli olsun diye söylüyor ama sen bunları duymak istemiyorsun kendi haline olmak daha iyi geliyor boşver şuanda onları takma seni anlayacaklardir yavrunu kucagina alinca alirsin hepsinin gönlünü
Gamzelikra Kiyamam ya uzulme canim allahtan asla umut kesilmezz benegin ysiyor cok sukur rabbimin izniylede bisi olmaz dert etme Yat mumkunse annemde beni 9 ay yatarak dunyaya getirmis biri sana baksin gerekirse