Kızlar sizden fikir alayım ben doğumumu sezeryan düşünüyorum ama ilk gebeliğim açıkçası çok bişey bilmiyorum sezeryandan sonra hastanede yanımda kim kalsa diye düşünüyorum eşimde bu konuda çok bilgili değil sizin tercihiniz ne yanınızda kim kalıcak yada kim kalmalı