Bilenleriniz vardır, ilerlemeyen 4 cm açılma, arada nst de çıkan ufak sancılar, başlayan gebelik zehirlenmesi ve hastanede takipte, perinatolojide yatan 36+4 olan ben….
Dün dendi ki 37 ol doğuma alırız, bugün diyor ki zehirlenme belirtisi göstermiyosun 38-39 a kadar beklicez seni taburcu edecez bugün.. pardon ? Ben zaten günlerdir yalvarıyorum size ben bi tane kaybettim zaten bunu riske atamam alın bebeği diyorum inatlarına bekliyolar. İdrar yollarında enfeksiyon var kaşıntıdan geberiyorum, doktor geldiğinde oturmuş ağlıyordum kaşıntı dan acıdan günlerdir bir ilaç istiyorum bana duşa gir rahatla diyor. Balık gibi oldum zaten sudan çıkmıyorum ki bu suyla duşla geçecek bişey değil ben mi öğretcem size.😡 Kendileri taburcu edecez dedikleri halde kaç defa gelip imza verip taburcu mı olmak istiyorsun diye soruyorlar. Siz dediniz ya diyorum ama imza vererek demi diye üst üste 3-4 defa söylüyor. Ne olursa olsun bugün imza verip çıkıcam. Yarın sabah ilk işim özeldeki doktoruma gitmek. Arayıp anlattım durumu, tahlil sonuçlarını al gel bebeğin durumuna göre gün veririm dedi. Ama bende çok beklemem 1 hafta en fazla 10 güne alırım bebeği dedi. Sizce bu kararım doğru mudur ? Birde sezeryanda genel mi daha iyi spinal mi ilk sezeryanım olucak hangisini önerirsiniz? Ağrı sızı durumu toparlanma durumu vs nasıl oluyor. Birde çok bilmiş kaynanam sezeryan istediğimi duymuş beni arayıp durumu sormak yerine eltimi arayıp sezeryan olcakmış, ben ona dedim sezeryan olma kızım yarım olursun dedim demiş. Bu ayrı bir kriz noktası ama umrum değil şu an kim ne derse desin. Tek düşündüğüm bebeğim. Bana fikir verir misiniz 🥹