Shine13 Aaaysee 36. Haftadayım gebelik şekeri var bi de. Bizde yatış verir dedik ama sancı yok dedi anlamadık
meliketna Shine13 doğumu baslatacak sancılar değil ondan ölyle demiştr siz istirahat edin bu sancıların sürekli ve hep aynı düzende olması gerekiyor doğumın baslaması için belki bi kaç güne belki bi haftaya düzenli olur diye düşünüyorm acılmanıza baktımı
Shine13 meliketna bakmadı sezaryen olacak zaten bebeğim iri ve suyu fazla şekerden dolayı geçen hafta yatış vermişti haftaya gel günü belirleyelim dedi bugün gittim sancı yok bebek iyi bayramdan sonra gel günü o zaman belirleriz dedi