Kizlar selam..
2 yıllık evliyim pcos hastasıyım adetlerim düzensiz 1 buçuk yıldır da çocuk istiyoruz 3 ay klomen kullandım ilk 2 ayda 1 er yumurtam gelişti ama hamilelik olmadı en son kullandığında ise hiç yumurta gelişmedi
Şuan aşılamaya geçtik gonal f 150 Ml kullanıyorum yumurtam gelişmeyecek diye çok korkuyorum yarın randevum var daha önce aşılama yaptıranlar süreci biraz anlatır mısınız lutfeennn