Seyma61 Lansioh marka biberon kullanan var mi emzirmek destekliymis avent kullandim ama camdı yerken hep agizndan asagi yari süt gidiyor simdi biberon arayisimdayim
Busraakay_26 Seyma61 ablam oğlu için kullandı memnun kaldı bende o yüzden kızım için aldım bir de anti kolik dr browns aldım
hulyaakgn34- Doğdugunda beri lansinoh kullandım 10 15 günlükken başladım hem emzirdim hem biberon verdim asla meme reddi yaşamadım asla damlatma yapmıyor anne göğüsüne çok yakın bi ucu var kızım şuan artık 18 aylık şimdi oğlum olacak ondada bu markayı alıcam