Bayramdan sonra kızıma Mevlüt okutacağım. Hediyeliklerin yanında çikolatada yaptırmak istiyorum. Mellon çikolataya denk geldim. Hoşuma gitti görselleri falan. Ama emin olamadım. Lezzet kalite olarak nasıldır. Aranızda ordan sipariş eden var mı ? Bir kaç yorum gördüm ama eski. Olumsuz şeyler. Belki düzeltmişlerdir kendilerini. Var mı aranızda alan ya da su sayfadan aldım çok memnun kaldım fiyatıda uygun dediğiniz