minikavakado Tugceduman61 hamileyken diş çekimide yaptırdım dolgusuda, hem diş doktorunuzla hemde kadın doğum doktoruyla görüşmeniz gerekiyor:( geçmiş olsun
Meryemiss Tugceduman61 aynı sorun bendede var cerrahi bir çekim olması lazım demişlerdi o süreçte hamilelik şüphem vardı daha net değildi ağzımı bile açamıyordum şuan öyle bir ağrım yok alıştım herhalde ama ağzım yine bile yemek yerken açılmıyor yani kötü durumda doğumdan sonra bir çaresine bakacağım artık
bombshell Tugceduman61 6.haftada gömülü yan duran ve çürük olan dişimi çektirmiştim. Çünkü sabredilecek gibi değildi😞
minikavakado Karenim13 2 trimester döneminde yaptırdım tam hatırlamıyorum ama kadın doğum doktorum 3. dönemde bile yaptırmama izin verdi 34 e kadar demişti sürecim bitti :)
semosderler Ben 16+4 te gittim kendi doktorumun onayı ile imzalı kağıt götürdüm çarşambada işlemleri Yapılacak , yani 2. Üç aylık dönemde yaptırılabiliniyor
Betullicee 32 haftalığım bende geçen hafta 20 lik çektirdim iki doktorlarda görüşmen yeterli yapılıyor işlem