Z_e_y_a_gul anneoluyoruuumm16 hayırlı olsun inşallah çok güzel bir doygu annelik bende saklıyorum hep kalacak hatıra
MelodyFairy anneoluyoruuumm16 öncelikle hayırlı olsun 😌🩷🐣 ne zaman öğrendiniz acaba regl gecikmesi var mıydı yoksa olmadan önce mi öğrendiniz? Belirti var mıydı?
Ecearel2022 anneoluyoruuumm16 benim bu bebiş teste çıkmadı 9 haftalık oldu 6. Haftada öğrendim 4.5.haftalarda test yaptım çıkmadı direkt ulstrasonda gösterdi kendini süpriz yumurta 😂abisi daha 14. Günde çıkmıştı testte
Melekler12 anneoluyoruuumm16 ben geldim diyor annesi ❤️ sağlıcakla kucağına al canım harika bı duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin ❤️❤️
anneoluyoruuumm16 MelodyFairy teşekkür ederim canım. Hiçbir belirtim yoktu reglim çok duzenliydi regl olmayınca üçüncü günü kan verdim negatifti. Bir hafta regl olmadım tekrar verdim pozitif çıktı çok şükür
anneoluyoruuumm16 Melekler12 ayy hoşgeldi 🥰 amin inşallah teşekkür ederim güzel dileklerin için canimm