Fbmm ilk bebeğim de Alihan beye gitmiştim ben ama pek iyi anılarımız yok onunla 😂 aslında nazlı hanıma gidiyorum ama bugün acil Bi durum oldu Mustafa beye geldim baya ilgili gibi geldi ama hastasının pek olmaması kafamı karıştırdı. Siz hiç bişey duydunuz mu hakkında iyi veya kötü