Senay1410- İstanbulda yaşıyorum. 27 veya 29 temmuz planlı doğum tarihim. Geçen yaza göre değerlendirdim havayı. Geçen yaz biz Eylül sonlarında bile denize girdik. Kamp vs yaptık. Valla kısa kollu, kolsuz ve askılı ağırlıklı aldım. İçinde uzun kollularım da var ama genelde kısaları giydiririm gibi geliyor valla 🤷 takımlarım var onlar uzun kollu, bir kaç tanesi kısa kollu. Bazıları kolsuz tulum vs. Şort aldım alt olarak. Uzunlar da var. Valla soğuktan değil sıcaktan hasta oluyor zaten bebekler. Çok kalın giydirmeye planlamıyorum.