Kızlar bebeğim her mamadan sonra kusuyor, fazlalığı atıyordur dedi doktor ama az yesede kusuyor nebileyim gazını da çıkarıyorum, hatta başını hafif yükseltiyorum yatırırken. Başı yüksekken nasıl kusuyor anlamıyorum. Neden oluyor acaba? Mamadan olabilir mi SMA optipro kullanıyorum. Bebeğim 2 haftalık bu arada.