Humeysakaran Merhaba, doğum izninde 4 aylık maaş ne zaman yatıyor, işverene mi yoksa bana mı yatacak ?
Tugce1506 Humeysakaran şöyle benim iş yerim aylık maaş vermeye devam edecek ben 4 ayın sonunda SGK tarafından yatırılacak parayı iş yerine geri ödeyeceğim buna dair dilekçe imzaladım böylece mağdur olmayacağım. Para size yatacak işverene değil
Gumus25 Humeysakaran raporu işverene vereceksiniz o nasıl onaylarsa (aylık ya da toplu olarak) sgkdan sizin hesabınıza yatacak
Tugce1506 Betusgunes ben talepte bulunmadım onlar geçen cuma aradılar süreç bu istersen bu şekilde kabul ettiğine dair bi evrak imzalayıp 4 ay boyunca maaşını almaya devam edebilirsin dediler bende kabul ettim her iş yerinin süreci farklı sizde insan kaynaklarına danışabilirsiniz belki sizde de vardır