bebisimoluyor Normal doğum yapmak istiyorum ebeler daha iyi diye duydum devlet mi özel mi bir türlü karar veremiyorum sizler neler düşünüyorsunuz
Mutlulukkk bebisimoluyor kararsizim diye bi secenekte olsaydi keske 😂 bende kararsizim hic blemiyorumm..normal istedigim icin devlet diyorum ama gidisati blemedigim icin arada kaldim 😂
Yazmelegi_ bebisimoluyor normalden korkuyorum açıkçası o yüzden özelde dogurcam yani normalde yapacak olsam özel sezaryen de olsa özel olcak
Haticelisa bebisimoluyor ilk doğumum devlette trawmaydı resmen oyuzden özel. Çoğu devlet hastanesinde insan gibi davranmıyolar malesef Allah oylelerinim belasını versin
bebisimoluyor Mutlulukkk zaten gerçekleşecek bir olay için 10 bin küsür lira vermek çok gereksiz geliyor bana
Meronur Özelde ilkini devlette yaptım bin pişmanım normal doğumdu ama resmen hapishanede tek başına gibisin ve gelen giden bile yok orda başına bişey gelse yalnızsın o yüzden bidaha asla devlet
Yasminkrc bebisimoluyor her sehrin hastanesi farkli oluyor canım. Ben yozgatta yasiyorum burada sehir hastanesi var. Tek kisilik oda veriyorlar banyosu var ve yaninda bir kisiye izin veriyorlar.( esin hariç o bebek dogduktan aonra gorus saatinde gelebiliyor) Ama bazi devlet hastanelerinde arkadasin dedigi gibi kimseyi almıyorlar.
Meronur bebisimoluyor hayır yapayalnizsin resmen hapishane sancı çekenlerle berabersin bide üstüne ebelerin iğrenç sözleri ya düşün sancı çekiyorum kadın getirdi ameliyathane önlüğünü üstüme attı kalk giyin kendin diye o halde bide onu giyinmeye uğraştım Allah belalalerinu versin valla dört yıl geçti hala dün gibi aklimda