Rumeysakaplann 12+1 cinsiyetimiz %80 kız dendi ilerleyen zamanlarda değişmez inşallah 11 haftalıkken doktorumuz kıza benzetti sonra erkeğe o yüzden bi garip gelmişti
4kuzuannesiyim Rumeysakaplann hayırlısı olsun canım bana da Kıza benziyor dedi sonra biraz daha iyi bakınca bir çıkıntı var gibi erkek de olabilir dedi cuma günü gidicem özman belli olur insallah
17papatya Rumeysakaplann biz de 12+1 olduk en son 10 haftalıkken gitmiştik ay çok heyecanlandım ya çok merak ediyorum
Rumeysakaplann 4kuzuannesiyim bize iki kontrolde de ultrason görüntüsünü vermiyor bidahakine gidersem alayım var ama bir tane 6 veya 8 haftalık ultrason var oradan belli olur mu bilmem
4kuzuannesiyim Rumeysakaplann evet insan merak ediyor bir de benim dördüncü çocuğum iki kızım bir de oğlum var insallah Buda erkek olur oğlama arkadaş olur öyle istiyorum ama hayırlısı
Rumeysakaplann 4kuzuannesiyim Ay maşallah yaş kaç acaba eğer bebekleriniz sıralı olduysa erkektir bence Bir de benim üçüncü bebeğim insanın psikolojisi bozuluyor ister istemez siz nasıl aştınız bu durumu
4kuzuannesiyim Yenanne_97 canım benim bebeğin nub teorisine göre kız ama bazen yanıltıcı olabilir doktor hiç tahminde bulunmadı mı
Yenanne_97 4kuzuannesiyim doktor kemik yapısına göre erkek dedi ama kızda olabilir dedi. Doktor da kararsız 😄
4kuzuannesiyim Rumeysakaplann önce oğlum oldu sonra kızım kızım dan sonra düşük oldu düsükten sonra bir kızım daha oldu şimdi yine hamileyim dün kızımızın olacağını öğrendik açıkçası erkek hissediyordum ama kız oldu hayırlısı olsun