Detaylı ultrasona kadar (21+4) cinsiyeti göstermedi sonra detaylıda daha yeni yatmıştım çocuk secde pozisyonundaydı asla göstermiyordu ama %100 kız dedi ben erkek hissediyorum bu his hala geçmedi bide benim bu düşüncelerim yetmez gibi komşum da aynı doktora 5. Ayında gitmiş cinsiyet kız demiş yine kadın da erkek bu demiş hissettiğinden emin olduğunu söyleyip 6. Ayı bitince bidaha gitmiş evet erkek demiş bunu öğrendim şimdi kafam iyice karıştı kız istemediğimden değil ama hissedemiyorum rüyalarıma kadar giriyordu erkek 😀 yinede diğer konum kız isminde de kararsızım yardımcı olup yorum yaparmısınız