Bu konuda bilgisi olan varmı bilmiyorum ama ben faydası fazla olduğu için evde mayalıyorum yoğurdumu ve kaymak tuttuğu içinde blendırdan çekip ayran halinde tüketiyorum. Sorum şu ki internette metal kaşık değdirmeyin sulanıyo gibi bilgiler var ama ben bu yoğurdu metal blendırla ayran halinde içince faydası kalmıyormu acaba bilen varsa yardımcı olabilirmi