Kızlar 13 yaşında şuan kız kardeşim daha yeni 30 kilo olacak okula başladığında 13 kilo falandı 6 yaşında götürmediğimiz doktor almadığımız vitamin kalmadı süte başlattılar balık yağları çeşit çeşit denediler her şeyi yaptık ama bir türlü kilo almadı 2 kaşık bir şey yiyordu doydum diyordu bir daha ne kadar çabalasak bile hiç bir şey yedirmiyorduk. En sonunda kendi haline bırakın dedi doktor şuan çok şükür her şeyi yiyor ama yine kilo almıyor metabolizmasından kaynaklıymış meğer o yüzden kilo almıyor diye ne kendinizi ne çocuğunuzu yormayın ❤️