Merhabalar benim son adet tarhim 4mart ben ayın 2nisanda hamilelik testi yaptım tek çizgi çıktı 5nisanda tekrar yaptım çift çıktı hemen ertesi günü 6nisanda doktora gittim kese yok düşük olabilir dedi herhangi bir tahlil vs yapmadı saddce ultrasonla bakıp göremeyince riskli dddi beni kan tahlili için yönlendirdi hastanede kan tahlili yaptırdım beta 432 çıktı 3.5haftalık hamilesin 11nisanda tekrar gel bakalım dedi ama progestan ve imom hapı verdi kullan diye ben bugün devlete gidip kan tahlili yaptırdım beta 3250 çıktı düşük varmıdır yada riskli bi gebelik doktora yarın gidicem ama baya stres oldum bu arada son 15 gündür kasıklarım felaket ağrıyor ama kanama vs bişey yok @