BurakCansu Ask12 ben olmadım daha canım umarım pazartesiye kadar olmam çünkü ilaçlarım için tekrar rapor çıkardılar 3. Aşılamaya başlayacağım salı günü ilaçlarımı alıp
BurakCansu Meryem_1 canım ilaçlardan yüksek ihtimalle belirti için çok erken ilaçlar yapıyor biende aynıydım
hilaleee BurakCansu bende aşılama için 6. Gunumdeyim 10 mayista kan vermeye gidicem. Aşılama olduğum gün ve yarın dahası çok kasık ağrım oldu sabahları sonrası bişey yoktu. Bugün göğüslerim çok acıyor ilaclardandir dimi
BurakCansu hilaleee evet Canım ilaçlardan gebelik için çok erken belirtiler. Banada oldu aynısı bende bugün başlıyorum iğnelere tekrardan hayırlısıyla