Tugceee95 benimde 25+4 teyim, doktorum özel muayenehanesi var oraya gidiyorum, ekolle anlaşmış. Benimde temmuz ayına denk geliyor , fiyatını ve içinde neler var merak ettim , bu şekilde olunca doktora ayrı hastaneye ayrı para verecekmişiz biz. O da 25 en az. Çok pahalı