anneoluyorm_ Kızlar bugün kaşıntı kızarıklık için doktora gittim Vajinal Mantar olmuşum Travazol Krem verdi Daha önce kullanan oldu mu ? Faydası var mı ?
Elif_p anneoluyorm_ ben bebegime kullandım cok iyi bir krem ama ölçüsünü dikkatli kullan deriyi inceltiyor demişti bir de antibiyotikli galiba o yüzden sürekli sürme ölçüsüne göre sür
68selda06 anneoluyorm_ kasinti için bende kullanıyorum çünkü Cook kötü oluyor kasiyip yara etmek istemiyorum bazı doktorlar vermiyor bazıları veriyor anlamadim bende
Fdmgnr Ben gebelikten öncede kaşıntı olduğu zaman kullanıyordum çok faydalı hemen etki ediyor gebelikte 1 kez oldu hafif sürdüm rahatlattı geçti mantar değildi benim
Aylanursu Bende de enfeksiyon var deli gibi bende kasiniyorum ince şekilde sür bide 3 gün kullan bişey olmaz
yeninesilanne-99 anneoluyorm_ Benim doktorum kullanmama izin veriyor, sıkıntı olmaz demişti, kaşıntım oldukça kullanıyorum çok faydası oluyor.